Terug

Klantenservice - Stel je vraag aan ons!

Wilt u meer informatie over elektronisch roken? Bekijk dan onze kennis bank: Dampadvies.nl

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Algemeen

1.1 Ik kan niet inloggen in mijn account, hoe komt dit?

We hebben recent onze website verplaatst waardoor we wel uw account hebben kunnen overzetten maar in verband met uw privacy niet uw wachtwoord. U kunt inloggen in uw account door een nieuw wachtwoord aan te vragen op de deze pagina. Vul uw e-mail in en volg de instructies in de mail.

1.2 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan het zijn dat deze in de spam-box van uw e-mail account terecht is gekomen.

1.3 Waarom blijf ik berichten ontvangen voor klantbeoordelingen?

Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij feedback over onze dienstverlening en onze producten. Indien u het gevoel heeft dat u geen berichten meer van ons wilt ontvangen over beoordelingen van uw bestelling, kunt u deze berichten uitschakelen met een link onderaan ieder e-mail bericht.

1.4 Wanneer moet ik de coil van mijn e-sigaret vervangen?

U moet uw coil vervangen als u een brandsmaak proeft, de e-sigaret het niet meer doet of als de damp minder is terwijl de batterij vol is. 

Gemiddeld moet een coil om de 2 tot 4 weken vervangen worden. 

2. Garantie

2.1 Kan ik gebruik maken van mijn garantie termijn van twee maanden?

Om gebruik te kunnen maken van uw garantie termijn, dient deze aan de volgende vereisten te voldoen. Controleert u deze vereisten voor u contact met ons op neemt.

  • Het product moet ten allen tijden op een veilige wijze worden opgeborgen. Dus niet in broekzak of tas waar het product onder druk komt te staan.
  • Bij het gebruik van het product, dienen de richtlijnen in de handleiding ten allen tijden worden toegepast. Schade naar aanleiding van onjuist gebruik, wordt niet geaccepteerd.
  • Indien de klachten bij het product al zichtbaar zijn bij het eerste gebruik (zoals schade aan de buitenzijde) vervalt de garantie na het eerste gebruik.
  • In het geval van valschade wordt nooit garantie verleent.

Voor meer informatie over garantie claims, klik hier.

2.2 Ik heb problemen met mijn Joyetech eGo AIO

Wanneer u problemen heeft met uw Joyetech eGo AIO, adviseren wij u om eerst de handleiding te bekijken voor u contact opneemt. Klik hier voor de handleiding

2.3 E-sigaret wordt erg heet.

Let op dat bij het dichtdraaien van de topcap (mondstuk) de ring naar goed beneden wordt gedrukt om het mondstuk vast te draaien (met de klok mee). Dit is essentieel. Draai het mondstuk goed vast, door de ring naar beneden te drukken. Hierdoor wordt de tank goed afgesloten, en maakt de coil dus een goede verbinding met de batterij waardoor heet worden (en eventueel spetteren) wordt voorkomen.

Wordt de Joyetech eGo AIO heet en gaat (eventueel) de vloeistof spetteren, dan is het noodzakelijk om eerst alles goed schoon en droog te maken alvorens de e-sigaret weer te gebruiken. Maak vervolgens ook de coil en de topcap schoon en goed droog. U kunt de vloeistof in de tank laten zitten.

Is alles goed droog, dan plaats je de Coil weer terug en sluit je de eGo AIO zoals hierboven aangegeven.

3. Retourneren

3.1 Een product retourneren of terug sturen, hoe doe ik dat?

In uw account kunt u gemakkelijk een product naar ons terug sturen. Voor meer informatie kunt u kijken op deze pagina.

4. Betalen

4.1 Is mijn betaling juist verwerkt of ontvangen?

Wanneer je betaling juist is ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail met daar in de details van je bestelling. Onze betalingen worden verzorgt door onze betalingspartner MultiSafePay. Wilt u meer informatie over uw overboeking? Dan kunt u het beste contact opnemen met deze partij. Met telefoonnummer van MultiSafePay is: +31 (0)20 8500 500

4.2 Is mijn PayPal betaling juist ontvangen?

Wij merken dat klanten af en toe problemen hebben met het doen van een betaling via PayPal. Zo krijgen wij via PayPal af en toe de melding dat een betaling is uitgesteld of niet is geaccepteerd. U kunt dit altijd controleren in uw PayPal account of vraag het bij ons na door contact op te nemen via contact@nldamp.nl

4.3 Hoe werkt betalen na ontvangst?

Wanneer u betaalt via betalen na ontvangst, plaatst u een bestelling via onze website en krijgt u later een mail met daarin de betaalgegevens van uw bestelling. Wanneer u de producten heeft ontvangen, kunt u het bedrag overboeken naar de rekening van onze betaalpartner door de gegevens in te vullen zoals deze staan weergegeven in de e-mail. Voor meer informatie over de afhandeling van deze betalingen, kunt u contact opnemen met onze partner MultiSafePay. Telefoon nummer: +31 (0)20 8500 500 en e-mail: info@multisafepay.com

5. Verzenden & bezorgen

5.1 Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

Wanneer wij uw bestelling hebben ingepakt, ontvangt u kort daarna een Track & Trace code via de mail van PostNL. Hiermee is uw pakket online te volgen tot deze wordt afgeleverd.

5.2 Track and Trace geeft aan dat mijn pakket bezorgd is, maar ik heb nog niks?

Als het om een brievenbuspakket kan het soms zijn dat de gegevens afwijken.Het kan zijn dat de scangegevens niet helemaal juist zijn. U kan het beste nog een paar dagen afwachten. Het kan namelijk goed zijn dat het pakje alsnog bezorgd wordt.

5.3 Kan mijn pakket ook naar België worden verzonden?

Jazeker. Echter kunnen wij alleen producten zonder nicotine met uitzondering van e-sigaretten verzenden naar Belgische en Duitse adressen. Indien u een product met nicotine toevoegt aan de winkelwagen met een Belgisch adres, zullen er geen verzendmethodes worden weergegeven.

5.4 Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Bestel je op werkdagen voor 23:00? Dan wordt je pakket de volgende dag geleverd! Nadat het pakket is ingepakt, ontvangt u een Track & Trace code waarmee het pakket online is te volgen.

5.5 Ik heb mijn pakket na 3 dagen nog niet ontvangen.

Dat is natuurlijk erg vervelend. Laat het ons weten en we gaan voor je aan de slag om je pakket zo snel mogelijk te vinden. Neem contact met ons op via het contactformulier of open een ticket.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
NLDamp 9 / 10 - 1008 Beoordelingen @ KiYoh
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen