Klantenservice

 Vragen?

Neem contact met ons op of open een ticket in je account. De meest voorkomende vragen en antwoorden staan hier onder al uitgewerkt.

 

communication, phone, telephone icon

Bel ons:

(+31) 06 13 54 33 38

address, email, inbox, mail, send icon

Of stuur een e-mail:

contact@nldamp.nl

 

1 Algemeen
1.1 Ik wil gegevens op de oude website bekijken

Geen probleem. Klik hier en ga naar de oude website. Hier staan al uw oude gegevens opgeslagen voor als u deze wilt terug kijken.

1.2 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan het zijn dat deze in de spam-box van uw e-mail account terecht is gekomen.

1.3 Ik kan niet inloggen in mijn account, hoe komt dit?

We hebben recent onze website verplaatst waardoor we wel uw account hebben kunnen overzetten maar in verband met uw privacy niet uw wachtwoord. U kunt inloggen in uw account door een nieuw wachtwoord aan te vragen op de deze pagina. Vul uw e-mail in en volg de instructies in de mail.

2 Garantie
2.1 Kan ik gebruik maken van mijn garantie termijn van twee maanden?

Om gebruik te kunnen maken van uw garantie termijn, dient deze aan de volgende vereisten te voldoen. Controleert u deze vereisten voor u contact met ons op neemt.

  • Het product moet ten allen tijden op een veilige wijze worden opgeborgen. Dus niet in broekzak of tas waar het product onder druk komt te staan.
  • Bij het gebruik van het product, dienen de richtlijnen in de handleiding ten allen tijden worden toegepast. Schade naar aanleiding van onjuist gebruik, wordt niet geaccepteerd.
  • Indien de klachten bij het product al zichtbaar zijn bij het eerste gebruik (zoals schade aan de buitenzijde) vervalt de garantie na het eerste gebruik.
  • In het geval van valschade wordt nooit garantie verleent.
2.2 Ik heb problemen met mijn Joyetech eGo AIO

Wanneer u problemen heeft met uw Joyetech eGo AIO, adviseren wij u om eerst de handleiding te bekijken voor u contact opneemt. Klik hier voor de handleiding

3 Retourneren
3.1 Een product retourneren of terug sturen, hoe doe ik dat?

In uw account kunt u gemakkelijk een product naar ons terug sturen. Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag doet u door de retourreden aan te klikken. Na het aanmelden van deze retour, ontvangt u een bevestiging. Opegeopende verpakkingen kunnen binnen 14 dagen retour gestuurd worden om aanspraak te maken op 'geld terug'. Bij een defect product heeft u 2 maanden garantie. voor u het defect product retour stuurt, kunt u het beste eerst contact met ons opnemen om te achterhalen of we uw probleem op afstand kunnen verhelpen. Voldoen de producten aan de voorgeschreven voorwaarden. Download dan hier het retourformulier.

4 Betalen
4.1 Is mijn betaling juist verwerkt of ontvangen?

Wanneer je betaling juist is ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail met daar in de details van je bestelling. Onze betalingen worden verzorgt door onze betalingspartner MultiSafePay. Wilt u meer informatie over uw overboeking? Dan kunt u het beste contact opnemen met deze partij. Met telefoonnummer van MultiSafePay is: +31 (0)20 8500 500

5 Verzenden & bezorgen
5.1 Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

Wanneer het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van DHL wordt er automatisch een track & trace code verzonden naar het opgegeven e-mail adres. De ervaring leert dat u deze meestal in de avond ontvangt.

5.2 Kan mijn pakket ook naar België worden verzonden?

Helaas mogen wij door de wetgeving in België, geen pakketten meer verzenden naar belgische adressen.

5.3 Mijn pakket is verzonden via pakketpost, wanneer wordt deze geleverd?

Voor het verzenden van onze pakketpost maken wij gebruik van de diensten van DHL. Wanneer het pakket is ontvangen door DHL, ontvangt u een track & trace code. Deze wordt over het algemeen in de avond verzonden. Deze code kunt u daarna invullen op de pagina van DHL.

5.4 Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

In onze webwinkel bieden wij de mogelijkheid om je pakket te laten verzenden via gratis brievenbuspost of via track & trace. De levertijd voor brievenbuspost is 1 tot 3 werkdagen. Afhankelijk van de post. Bestel je je pakket voor 17u via brievenbuspost, dan wordt deze vandaag nog verzonden. Indien je kiest voor track & trace en bestel je voor 15u? Dan wordt je pakket de volgende dag thuisbezorgd. Na bestellen ontvang je van ons een e-mail waarmee je het pakket tot aan de deur kunt volgen.

5.5 Ik heb mijn pakket na 3 dagen nog niet ontvangen.

Dat is natuurlijk erg vervelend. Laat het ons weten en we gaan voor je aan de slag om je pakket zo snel mogelijk te vinden. Vul hiervoor het formulier in op deze pagina.

Neem contact op
* Verplichte velden