Terug

Klantenservice - Stel je vraag aan ons!

Wilt u meer informatie over elektronisch roken? Bekijk dan onze kennis bank dampadvies.nl

Voor u contact opneemt met onze klantenservice, kunt u eens een kijkje nemen tussen de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Algemeen

1.1 Ik kan niet inloggen in mijn account, hoe komt dit?

Het kan voorkomen dat u niet kan inloggen op uw account. Dit kan zijn omdat er niet de juiste combinatie wachtwoord met e-mailadres wordt ingevuld. U kunt dit oplossen door op wachtwoord vergeten te klikken. U krijgt dan een mail met een link in uw mailbox, waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. 

Mocht het daarna nog niet lukken, stuur dan een mail naar contact@nldamp.nl. Dan kijken we samen of we een oplossing kunnen vinden. 

 

1.2 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan het zijn dat deze in de spam-box van uw e-mail account terecht is gekomen. U krijgt eerst een mail met daarin de bevestiging van de order.
Pas op het moment dat het pakketje verzonden is krijgt u een mail met daarin de Track & Trace.

Mocht u niks ontvangen in uw mailbox of in uw spam, stuur dan een berichtje naar contact@nldamp.nl. Dan gaan we samen op zoek naar een oplossing !

1.3 Waarom blijf ik berichten ontvangen voor klantbeoordelingen?

Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij feedback over onze dienstverlening en onze producten. Indien u het gevoel heeft dat u geen berichten meer van ons wilt ontvangen over beoordelingen van uw bestelling, kunt u deze berichten uitschakelen met een link onderaan ieder e-mail bericht.

1.4 Wanneer moet ik de coil van mijn e-sigaret vervangen?

Een coil gaat gemiddeld 2 tot 4 weken mee. Als de coil op is, dan komt er minder of geen damp uit de e-sigaret. Of u kunt een brandsmaak proeven. 

 

2. Garantie

2.1 Kan ik gebruik maken van mijn garantie termijn van twee maanden?

WAAR HEB IK GARANTIE OP?
U krijgt standaard 2 maanden fabrieksgarantie na de aankoopdatum van het product. Fabrieksgarantie berust enkel en alleen op hardware producten, uitgezonderd van clearomizers, vervang glazen, coils (en vormen van). Wanneer er vragen zijn over specifieke producten qua garantie, neem dan contact met op met onze klantenservice.

BUITEN FABRIEKSGARANTIE
Er berust op alle producten alleen fabrieksgarantie. Binnen de periode van 2 maanden na datum aankoop is deze garantie effectief. De fabrieksgarantie vervalt automatisch wanneer het apparaat waterschade of val/stoot schade heeft. Is het apparaat defect is geraakt door het laten vallen van het apparaat, vervalt de fabrieksgarantie. Onder waterschade behoort ook "liquid"-schade. Wanneer er vloeistof in de elektronica aangetroffen wordt, vervalt automatisch de fabrieksgarantie. Wanneer u een apparaat naar ons terug stuurt, zorg dan dat deze absoluut geen e-liquid bevat.

Voor meer informatie, klik hier.

2.2 Ik heb problemen met mijn Joyetech eGo AIO.

Wanneer u problemen heeft met uw Joyetech eGo AIO, adviseren wij u om eerst de handleiding te bekijken. Daarnaast staat hieronder meer informatie over veelvoorkomende problemen, staat uw probleem er niet tussen? Stuur dan een bericht naar contact@nldamp.nl.

 

 

 

2.3 E-sigaret wordt erg heet.

Volg deze instructies als uw e-sigaret heet wordt tijdens het dampen.

Let op dat bij het dichtdraaien van de topcap (mondstuk) de ring naar goed beneden wordt gedrukt om het mondstuk vast te draaien (met de klok mee). Dit is essentieel. Draai het mondstuk goed vast, door de ring naar beneden te drukken. Hierdoor wordt de tank goed afgesloten, en maakt de coil dus een goede verbinding met de batterij waardoor heet worden (en eventueel spetteren) wordt voorkomen.

Wordt de Joyetech eGo AIO heet en gaat (eventueel) de vloeistof spetteren, dan is het noodzakelijk om eerst alles goed schoon en droog te maken alvorens de e-sigaret weer te gebruiken. Maak vervolgens ook de coil en de topcap schoon en goed droog. U kunt de vloeistof in de tank laten zitten.

Is alles goed droog, dan plaats je de Coil weer terug en sluit je de eGo AIO zoals hierboven aangegeven.

Mocht het hierna nog niet opgelost zijn, stuur dan een bericht naar contact@nldamp.nl. Dan gaan we samen op zoek naar de oplossing. 

3. Retourneren

3.1 Een product retourneren of terug sturen, hoe doe ik dat?

Hoe kan ik een product retourneren?

Voordat u start met retourneren, let op of deze aan de onderstaande regels voldoet. Retouren die niet aan deze regels voldoen, zullen niet worden geaccepteerd. Het retourneren van een product gaat op de volgende manier:

  1. Controleer of uw retour voldoet aan de onderstaande vereisten
  2. Log in op uw account (Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan met het e-mail adres van uw geplaatste order. Uw eerdere bestellingen worden dan automatisch toegevoegd)
  3. Ga naar "Account Dashboard" en bekijk onderaan uw recente orders
  4. Klik op de order waarvan u een product retour wilt sturen
  5. Klik onderaan de order op "Artikelen retourneren".
  6. Selecteer de artikelen die u wilt retourneren en vul de overige gegevens in
  7. Tot slot klikt u op "Verstuur"
  8. Na het doen van de aanvraag, controleren wij uw aanvraag. Wanneer wij deze hebben geaccepteerd, ontvangt u van ons een mail met een link waarmee u een retourlabel kunt aanmaken en u het pakket gratis naar ons kunt retourneren.
  9. Klik op deze link en volg de stappen zoals vermeld. 
  10. Breng het pakket naar het postkantoor naar keuze en wacht tot wij uw retour hebben behandeld.

Lees hier meer over een product retourneren.

4. Betalen

4.1 Is mijn betaling juist verwerkt of ontvangen?

Wanneer je betaling juist is ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail met daar in de details van je bestelling. Onze betalingen worden verzorgt door onze betalingspartner MultiSafePay. Wilt u meer informatie over uw overboeking? Dan kunt u het beste contact opnemen met deze partij. Met telefoonnummer van MultiSafePay is: +31 (0)20 8500 500

Mocht u betaling niet in orde zijn, stuur dan een bericht naar contact@nldamp.nl.

4.2 Is mijn PayPal betaling juist ontvangen?

Wij merken dat klanten af en toe problemen hebben met het doen van een betaling via PayPal. Zo krijgen wij via PayPal af en toe de melding dat een betaling is uitgesteld of niet is geaccepteerd. U kunt dit altijd controleren in uw PayPal account wat de status is van de betaling. Indien u problemen heeft met het plaatsen van een bestelling via PayPal, kunt u beter direct contact opnemen met PayPal. 

Klik hier voor de klantenservice van PayPal

4.3 Hoe werkt betalen via Afterpay?

Wanneer u kiest voor betalen met Afterpay, wordt de betaling verder overgenomen voor onze partner Afterpay. Op het moment dat u een bestelling plaatst, doet Afterpay een check of alles in orde is naar aanleiding van uw gegevens. Is alles in orde? Dan wordt de bestelling afgerond en verzenden wij uw producten. Op het moment van verzenden, heeft u nog 14 dagen de tijd om uw bestelling te voldoen.

Krijgt u een foutmelding bij het plaatsen van een bestelling via Afterpay? Dan kunt u het beste direct contact opnemen met Afterpay. Telefoonnummer: 

020 - 7 230 270

Voor meer informatie over Afterpay klik hier.

5. Verzenden & bezorgen

5.1 Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u eerst een bevestigingsmail. Wanneer wij uw bestelling hebben ingepakt, ontvangt u kort daarna een Track & Trace code via de mail van PostNL. Hiermee is uw pakket online te volgen tot deze wordt afgeleverd.

Mocht u de mail met de Track & Trace niet ontvangen na aan het einde van de dag, stuur dan een bericht naar contact@nldamp.nl.

5.2 Track and Trace geeft aan dat mijn pakket bezorgd is, maar ik heb nog niks?

Als het om een brievenbuspakket kan het soms zijn dat de gegevens afwijken.Het kan zijn dat de scangegevens niet helemaal juist zijn. Soms loopt de bezorger achter en loopt uw pakket vertraging op, helaas hebben wij niet direct invloed op de bezorging van PostNL.
U kan het beste nog een paar dagen afwachten. Het kan namelijk goed zijn dat het pakje alsnog bezorgd wordt.

Mocht het pakketje nog niet binnen zijn na een aantal dagen, stuur dan een bericht na contact@nldamp.nl. NLDamp zal dan een onderzoek starten naar uw pakketje, dit kan max 5 werkdagen duren. 

5.3 Kan mijn pakket ook naar België worden verzonden?

Verzending België en Duitsland

Bij ons is het mogelijk om producten te bestellen vanuit België en Duitsland. Helaas is in België een verbod op de online verkoop van nicotine houdende producten en hardware (e-sigaretten met toebehoren) van toepassing. Hierdoor zijn wij beperkt om alleen producten te verzenden naar België die geen nicotine (kunnen) bevatten.

Bestel je op werkdagen voor 23.00 u? Dan worden je producten dezelfde dag nog verzonden. De gemiddelde levertijd naar klanten in België is 1 tot 2 werkdagen (over het algemeen de volgende dag).

Verzending naar België is gratis vanaf € 20,00. Voor bestellingen tot dit bedrag worden € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

5.4 Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Bestel je op werkdagen voor 23:00? Dan wordt je pakket de volgende dag geleverd! Nadat het pakket is ingepakt, ontvangt u een Track & Trace code waarmee het pakket online is te volgen.

Mocht uw track & trace afwijken, stuur dan een berichtje naar contact@nldamp.nl. Deze kunnen dan nakijken wat er aan de hand is. Let wel op dat wij niet direct invloed hebben op de bezorging van PostNL, hopelijk heeft u hiervoor begrip.

5.5 Ik heb mijn pakket na 3 dagen nog niet ontvangen.

Dat is natuurlijk erg vervelend. Mocht dit bij u gebeuren, stuur een berichtje naar contact@nldamp.nl. Dan kunnen wij in ons systeem of wij de het pakketje kunnen traceren. Mocht uw pakketje dan nog niet terecht zijn, dan starten wij een onderzoek. Dit onderzoek duurt max 5 werkdagen.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
NLDamp 9,1 / 10 - 1108 Beoordelingen @ KiYoh
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen