Klantenservice

 Vragen?

Neem contact met ons op! De meest voorkomende vragen en antwoorden staan hier onder al uitgewerkt.

 

communication, phone, telephone icon

Bel ons:

(+31) 088 837 73 61

Op werkdagen van 10 tot 17u

address, email, inbox, mail, send icon

Of open een Ticket

Open een ticket

 

1 Algemeen
1.1 Ik kan niet inloggen in mijn account, hoe komt dit?

We hebben recent onze website verplaatst waardoor we wel uw account hebben kunnen overzetten maar in verband met uw privacy niet uw wachtwoord. U kunt inloggen in uw account door een nieuw wachtwoord aan te vragen op de deze pagina. Vul uw e-mail in en volg de instructies in de mail.

1.2 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan het zijn dat deze in de spam-box van uw e-mail account terecht is gekomen.

1.3 Waarom blijf ik berichten ontvangen voor klantbeoordelingen?

Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij feedback over onze dienstverlening en onze producten. Indien u het gevoel heeft dat u geen berichten meer van ons wilt ontvangen over beoordelingen van uw bestelling, kunt u deze berichten uitschakelen met een link onderaan ieder e-mail bericht.

2 Garantie
2.1 Kan ik gebruik maken van mijn garantie termijn van twee maanden?

Om gebruik te kunnen maken van uw garantie termijn, dient deze aan de volgende vereisten te voldoen. Controleert u deze vereisten voor u contact met ons op neemt.

  • Het product moet ten allen tijden op een veilige wijze worden opgeborgen. Dus niet in broekzak of tas waar het product onder druk komt te staan.
  • Bij het gebruik van het product, dienen de richtlijnen in de handleiding ten allen tijden worden toegepast. Schade naar aanleiding van onjuist gebruik, wordt niet geaccepteerd.
  • Indien de klachten bij het product al zichtbaar zijn bij het eerste gebruik (zoals schade aan de buitenzijde) vervalt de garantie na het eerste gebruik.
  • In het geval van valschade wordt nooit garantie verleent.

Voor meer informatie over garantie claims, klik hier.

2.2 Ik heb problemen met mijn Joyetech eGo AIO

Wanneer u problemen heeft met uw Joyetech eGo AIO, adviseren wij u om eerst de handleiding te bekijken voor u contact opneemt. Klik hier voor de handleiding

3 Retourneren
3.1 Een product retourneren of terug sturen, hoe doe ik dat?

In uw account kunt u gemakkelijk een product naar ons terug sturen. Voor meer informatie kunt u kijken op deze pagina.

4 Betalen
4.1 Is mijn betaling juist verwerkt of ontvangen?

Wanneer je betaling juist is ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail met daar in de details van je bestelling. Onze betalingen worden verzorgt door onze betalingspartner MultiSafePay. Wilt u meer informatie over uw overboeking? Dan kunt u het beste contact opnemen met deze partij. Met telefoonnummer van MultiSafePay is: +31 (0)20 8500 500

4.2 Is mijn PayPal betaling juist ontvangen?

Wij merken dat klanten af en toe problemen hebben met het doen van een betaling via PayPal. Zo krijgen wij via PayPal af en toe de melding dat een betaling is uitgesteld of niet is geaccepteerd. U kunt dit altijd controleren in uw PayPal account of vraag het bij ons na door contact op te nemen via contact@nldamp.nl

4.3 Hoe werkt betalen na ontvangst?

Wanneer u betaalt via betalen na ontvangst, plaatst u een bestelling via onze website en krijgt u later een mail met daarin de betaalgegevens van uw bestelling. Wanneer u de producten heeft ontvangen, kunt u het bedrag overboeken naar de rekening van onze betaalpartner door de gegevens in te vullen zoals deze staan weergegeven in de e-mail. Voor meer informatie over de afhandeling van deze betalingen, kunt u contact opnemen met onze partner MultiSafePay. Telefoon nummer: +31 (0)20 8500 500 en e-mail: info@multisafepay.com

5 Verzenden & bezorgen
5.1 Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

Wanneer wij uw bestelling hebben ingepakt, ontvangt u kort daarna een Track & Trace code via de mail van PostNL. Hiermee is uw pakket online te volgen tot deze wordt afgeleverd.

5.2 Kan mijn pakket ook naar België worden verzonden?

Helaas mogen wij door de wetgeving in België, geen pakketten meer verzenden naar belgische adressen.

5.3 Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Bestel je op werkdagen voor 22:00? Dan wordt je pakket de volgende dag geleverd! Nadat het pakket is ingepakt, ontvangt u een Track & Trace code waarmee het pakket online is te volgen.

5.4 Ik heb mijn pakket na 3 dagen nog niet ontvangen.

Dat is natuurlijk erg vervelend. Laat het ons weten en we gaan voor je aan de slag om je pakket zo snel mogelijk te vinden. Neem contact met ons op via het contactformulier of open een ticket.

Neem contact op
* Verplichte velden