Vandaag besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 20 euro
Niet goed, geld terug
WebwinkelkeurKlarnaiDEALPostNLAdvies
0
0
Vandaag besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 20 euro
Niet goed, geld terug
Wij doen er alles aan om je berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Ben je op zoek naar de status van een bestelling? Log dan in met het e-mailadres van je bestelling om de status te bekijken. Heb je vragen over een product? Bekijk dan onze advies pagWij doen er alles aan om je berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Ben je op zoek naar de status van een bestelling? Log dan in met het e-mailadres van je bestelling om de status te bekijken. Heb je vragen over een product? Bekijk dan onze advies pagLees meer

Producten

Na het moment van produceren wordt op een e-liquid fles een houdbaarheid voorgeschreven van 2 jaar. Echter is er niet echt een houdbaarheid te bepalen voor e-liquid. Na verloop van tijd zal het nicotinegehalte in de e-liquid afnemen maar zal de smaak van de e-liquid sterker worden. Daarom wordt door veel mensen beweerd dat hoe langer je de e-liquid laat staan, hoe beter deze wordt. 

Wanneer u vragen heeft over uw e-sigaret of gerelateerde producten, hebben wij een mooie adviespagina opgezet.
Op deze pagina vind u alle in en outs over de apparaten, werking, schoonmaken, en nog veel meer.

U kunt onze pagina vinden via de onderstaande link:
https://advies.nldamp.nl/

Dus neem gerust is een kijkje zodat u zelf een echte e-sigaret expert word.

Een e-liquid met een hoog percentage aan PG (Propylene Glycol) is de meest voorkomende en meest populaire vorm van e-liquid. Dit komt doordat deze 'minder stroperig' is en daardoor goed te gebruiken met veel eenvoudige startersets zoals een POD systeem of een andere MTL (Mouth to Lung) verdamper. Dit zijn e-sigaretten die werken met een coil met een weerstand hoger dan 1 ohm PG is een veelgebruikte vloeistof in veel voedingsproducten.

VG (Vegetal Glycerin) is 'dikker' van structuur ten opzichte van PG. Veelal wordt de damp van VG als zachter ervaren dan bij e-liquid met hoofdzakelijk PG. De hoge VG liquids zorgen ook voor een betere smaakbeleving. Daarnaast produceert VG meer 'damp' en is daardoor beter geschikt voor creëren van 'grote wolken'. Een hoger VG gehalte dient te worden gebruikt met een zogenaamde Sub Ohm e-sigaret. Dit zijn e-sigaretten die werken met een coil met een weerstand lager dan 1 ohm. Dit komt doordat de vloeistof VG meer stroperig is dan PG. Hierdoor kan een coil met een hogere weerstand de e-liquid niet verdampen. 

De naam Mouth-to-lung (MTL) zegt het eigenlijk al, deze systemen bootsen het beste een sigaret na. Je hijst aan de e-sigaret waarbij de rook eerst in de mond komt en daarna geïnhaleerd kan worden naar de longen. Bij Direct Lung (DL) e-sigaretten word het eigenlijk vergeleken met een shisha, deze inhaleer je direct over de longen. Hierdoor zie je ook vaak dat MTL minder rook produceert dan een DL e-sigaret.
Klik hier voor meer informatie over inhalatie technieken

Algemeen

Heeft u een vraag over uw e-sigaret? 
Kijk dan even in onze veelgestelde vragen lijst, op deze pagina staan de meest gestelde vragen beantwoord.

Klik op de onderstaande link:

https://www.nldamp.nl/blogs/hulp-and-advies/veelgestelde-vragen-over-de-e-sigaret/

Wanneer u maar een deel van uw bestelling heeft ontvangen is het noodzakelijk om eerst te controleren of het ontvangen pakketje beschadigd aan is gekomen. Neem deze bij beschadiging dan ook niet aan. Vaak duid dit er op dat er tijdens de bezorging iets fout is gegaan waardoor de inhoud uit de verpakking is gevallen.

Als dat het geval is en u heeft toch het pakketje aangenomen. Maak een foto van de kapotte verpakking.
Neem direct contact op met onze klantenservice zodat we met een juiste oplossing kunnen komen.

Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan het zijn dat deze in de spam-box van uw e-mail account terecht is gekomen. U krijgt eerst een mail met daarin de bevestiging van de order.
Pas op het moment dat het pakketje verzonden is krijgt u een mail met daarin de Track & Trace.
Dit gebeurd meestal later op de avond van bestelling.

Mocht u niks ontvangen in uw mailbox of in uw spam, stuur dan een berichtje naar [email protected] Dan gaan we samen op zoek naar een oplossing !

Garantie

WAAR HEB IK GARANTIE OP?
U krijgt standaard 6 maanden fabrieksgarantie na de aankoopdatum van het product. Fabrieksgarantie berust enkel en alleen op hardware producten, uitgezonderd van clearomizers, vervang glazen, coils (en vormen van). Wanneer er vragen zijn over specifieke producten qua garantie, neem dan contact met op met onze klantenservice.

BUITEN FABRIEKSGARANTIE
Er berust op alle producten alleen fabrieksgarantie. Binnen de periode van 6 maanden na datum aankoop is deze garantie effectief. De fabrieksgarantie vervalt automatisch wanneer het apparaat waterschade of val/stoot schade heeft. Is het apparaat defect is geraakt door het laten vallen van het apparaat, vervalt de fabrieksgarantie. Onder waterschade behoort ook "liquid"-schade. Wanneer er vloeistof in de elektronica aangetroffen wordt, vervalt automatisch de fabrieksgarantie. 

HOE MAAK IK EEN GARANTIE AANVRAAG
Door middel van de link hieronder kunt u een garantie aanvraag doen. Het is niet nodig om het product terug op te sturen. Door middel van wat algemene informatie en een duidelijke korte video die het defect laat zien. Kunnen wij oordelen of u recht krijgt op garantie. De aanvragen worden vaak binnen 5 werkdagen afgehandeld.

Voor meer informatie, klik hier.

Retourneren

Iets verkeerd besteld, of toch niet helemaal naar uw smaak? Geen probleem, we gaan het samen oplossen. Lees de onderstaande informatie over het retourneren van een product.

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Retourneren kan alleen voor producten die ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking zitten. Dit met betrekking tot de hoge hygiëne standaarden die wij hanteren.

Belangrijk om te weten dat defecte producten niet mogen worden geretourneerd. Hiervoor hebben wij een andere procedure. Namelijk onze garantie procedure. Wilt u een defect product aanmelden? Klik hier.

De kosten voor het terugsturen van het pakket zijn voor uw eigen rekening. Indien de retour wordt veroorzaakt door een fout vanuit ons, vergoeden wij de kosten voor retourneren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Bij het verzenden van uw bestelling, vragen wij om een order referentie toe te voegen aan het pakket. Dit mag een ordernummer zijn dat begint met ORD en/of RMO. Zonder referentie kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen.

Na ontvangst van uw producten, zullen wij deze producten controleren op onderstaande punten. Wanneer alles correct is, betalen wij het bedrag terug op de rekening en via de betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. U hoeft hier zelf geen actie op te ondernemen. Omruilen van producten is helaas niet mogelijk. U kunt in dat geval na retourneren een nieuwe bestelling plaatsen in onze webwinkel. Heeft u hulp nodig bij het kiezen van de juiste producten? Neem contact met ons op.

Welke producten mag ik retourneren?

  1. Clearomizers/coils en e-sigaretten kunnen niet worden geretourneerd na het eerste gebruik
  2. Alleen ongeopende flesjes e-liquid/coils, onbeschadigd en in de originele verpakking.
  3. Recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de goederen.
  4. Producten worden beoordeeld na ontvangst. Bij goedkeuring wordt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen overgeboekt op uw rekening.
  5. Let op. Is uw product defect? Dan kunt u het beste kijken op onze garantie pagina.

Betalen


Waarom moet ik mijn gegevens verifiëren wanneer ik betaal?
We vragen je je gegevens te verifiëren om er zeker van te zijn dat je informatie en aankopen die zijn gekoppeld aan jouw e-mailadres, veilig worden gedeeld.
Dit zijn de manieren waarop we je gegevens kunnen verifiëren:

  • We sturen je een verificatiecode via e-mail om je e-mailadres te verifiëren
  • We sturen je een verificatiecode via sms om je telefoonnummer te verifiëren
  • We vragen je je aan te melden bij je bank en je identiteit te verifiëren
  • We vragen je je aan te melden bij je Facebook-account en je identiteit te verifiëren

 

 

Wanneer je betaling juist is ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail met daar in de details van je bestelling. Onze betalingen worden verzorgt door onze betalingspartner MultiSafePay. Wilt u meer informatie over uw overboeking? Dan kunt u het beste contact opnemen met deze partij. Met telefoonnummer van MultiSafePay is: +31 85 77 33 019

Mocht u betaling niet in orde zijn, stuur dan een bericht naar [email protected]

Wij merken dat klanten af en toe problemen hebben met het doen van een betaling via PayPal. Zo krijgen wij via PayPal af en toe de melding dat een betaling is uitgesteld of niet is geaccepteerd. U kunt dit altijd controleren in uw PayPal account wat de status is van de betaling. Indien u problemen heeft met het plaatsen van een bestelling via PayPal, kunt u beter direct contact opnemen met PayPal. 

Klik hier voor de klantenservice van PayPal

Wanneer u kiest voor betalen met Afterpay, wordt de betaling verder overgenomen voor onze partner Afterpay. Op het moment dat u een bestelling plaatst, doet Afterpay een check of alles in orde is naar aanleiding van uw gegevens. Is alles in orde? Dan wordt de bestelling afgerond en verzenden wij uw producten. Op het moment van verzenden, heeft u nog 14 dagen de tijd om uw bestelling te voldoen.

Krijgt u een foutmelding bij het plaatsen van een bestelling via Afterpay? Dan kunt u het beste direct contact opnemen met Afterpay. Telefoonnummer: 

020 - 7 230 270

Voor meer informatie over Afterpay klik hier.

Verzenden & bezorgen

Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u eerst een bevestigingsmail. Wanneer wij uw bestelling hebben ingepakt, ontvangt u kort daarna een Track & Trace code via de mail van PostNL. Hiermee is uw pakket online te volgen tot deze wordt afgeleverd.

Mocht u de mail met de Track & Trace niet ontvangen na aan het einde van de dag, stuur dan een bericht naar [email protected]

Als het om een brievenbuspakket kan het soms zijn dat de gegevens afwijken.Het kan zijn dat de scangegevens niet helemaal juist zijn. Soms loopt de bezorger achter en loopt uw pakket vertraging op, helaas hebben wij niet direct invloed op de bezorging van PostNL.
U kan het beste nog een paar dagen afwachten. Het kan namelijk goed zijn dat het pakje alsnog bezorgd wordt.

Mocht het pakketje nog niet binnen zijn na een aantal dagen, stuur dan een bericht na [email protected] NLDamp zal dan een onderzoek starten naar uw pakketje, echter kan dit proces helaas lang duren.

Verzending België

Bij ons is het mogelijk om producten te bestellen vanuit België. Helaas is in België een verbod op de online verkoop van nicotine houdende producten en hardware (e-sigaretten met toebehoren) van toepassing. Hierdoor zijn wij beperkt om alleen producten te verzenden naar België die geen nicotine (kunnen) bevatten.

Bestel je op werkdagen voor 21.00 u? Dan worden je producten dezelfde dag nog verzonden. De gemiddelde levertijd naar klanten in België is 1 tot 2 werkdagen (over het algemeen de volgende dag).

Verzending naar België is gratis vanaf € 20,00. Voor bestellingen tot dit bedrag worden € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Bestel je op werkdagen voor 21:00? Dan wordt je pakket de volgende dag geleverd! Nadat het pakket is ingepakt, ontvangt u een Track & Trace code waarmee het pakket online is te volgen.

Mocht uw track & trace afwijken, stuur dan een berichtje naar [email protected] Deze kunnen dan nakijken wat er aan de hand is. Let wel op dat wij niet direct invloed hebben op de bezorging van PostNL, hopelijk heeft u hiervoor begrip.

Dat is natuurlijk erg vervelend. Mocht dit bij u gebeuren, stuur een berichtje naar [email protected] Dan kunnen wij in ons systeem of wij de het pakketje kunnen traceren. Mocht uw pakketje dan nog niet terecht zijn, dan starten wij een onderzoek. Dit onderzoek duurt helaas afhankelijk van het pakketje en de informatie 5 tot 10 werkdagen.

Laat een reactie achter

Wilt u meer informatie over elektronisch roken? Voor u contact opneemt met onze klantenservice, kunt u eens een kijkje nemen op onze Hulp & Advies pagina

* Verplichte velden

Wil je liever op een andere manier contact?

Bel ons (Lokaal tarief)

Wij zijn bereikbaar van
ma t/m vrij van 10:00-17:00

085 77 33 019

Social media

Sociale zaken

9,3Review LogoWij scoren een 9,3 op Kiyoh reviews

NL DAMP B.V

Magelhaensstraat 6
4812 RE Breda
Nederland Bekijk op Google Maps

NL862048710B01
81329059