Vóór 20:30 besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf 30 euro
Niet goed, geld terug
Review Logo9,4 @ Kiyoh Reviews
WebwinkelkeuriDEALPostNLBezoek onze winkels
0

Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht.
Bezoek onze winkels in België en Nederland!
Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht. Bezoek onze winkels in België en Nederland!
Plan je bezoek

Review Logo9,4 @ Kiyoh Reviews
0
Vóór 20:30 besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf 30 euro
Niet goed, geld terug

Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht.
Bezoek onze winkels in België en Nederland!
Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht. Bezoek onze winkels in België en Nederland!
Plan je bezoek

Vape Shops in Nederland en België bezoeken? Bezoek de dichtstbijzijnde damp winkel hier!Vape Shops in Nederland en België bezoeken? Lees meer

Garantie

WANNEER HEB IK RECHT OP GARANTIE?
U krijgt standaard 6 maanden fabrieksgarantie na de aankoopdatum van het product. Fabrieksgarantie berust enkel en alleen op hardware producten, uitgezonderd van clearomizers, vervang glazen, coils (en vormen van). Wanneer er vragen zijn over specifieke producten qua garantie, neem dan contact met op met onze klantenservice.

BUITEN FABRIEKSGARANTIE
Er berust op alle producten alleen fabrieksgarantie. Binnen de periode van 6 maanden na datum aankoop is deze garantie effectief. De fabrieksgarantie vervalt automatisch wanneer het apparaat waterschade of val/stoot schade heeft. Is het apparaat defect is geraakt door het laten vallen van het apparaat, vervalt de fabrieksgarantie. Onder waterschade behoort ook "liquid"-schade. Wanneer er vloeistof in de elektronica aangetroffen wordt, vervalt automatisch de fabrieksgarantie. Wanneer u een apparaat naar ons terug stuurt, zorg dan dat deze absoluut geen e-liquid bevat.

GARANTIEKAART/STICKER
Een essentieel document wat wij graag ontvangen bij elk retour is het serienummer. Deze zit bij de meeste apparaten in de doos gestoken of op de voorkant van de doos ( deze moet u open krassen). Soms wil het voorkomen dat deze tegen de zijkant van de doos geplakt zit. Zonder deze code is er géén garantie. Kunt u bij verkoop niet vinden waar de garantiecode zit of ben u van mening dat er geen garantiecode bij zit, neem dan contact op met onze klantenservice. De garantiesticker kan zowel een QR code, streepjescode en krasvak bevatten of enkel een streepjescode.

DIGITAAL RETOURNEREN

U krijgt bij ons de mogelijkheid om digitaal te retourneren. We vragen u in dit geval een korte video (max. 30 seconden) of foto's te maken van het toestel waarop duidelijk de aankoopbon, de garantiecode en het apparaat te zien is en wat er precies defect is. Op die manier hoeft u het hardware product niet op te sturen en is het ook het snelst afgehandeld. We zullen uw garantie dan ook binnen 5 werkdagen afronden.


Kies hier het juiste garantieaanvraag voor uw type product:

Reguliere garantieaanvraag ( let op, dit is niet voor wegwerp e-sigaretten)
         

Wegwerp e-sigaretten garantieaanvraag m.u.v. HEXA GO (zie link hieronder voor HEXA GO)


Wergwerp e-sigaretten garantieaanvraag van HEXA GO


 

Wil je liever op een andere manier contact?

Bel ons (Lokaal tarief)

Wij zijn bereikbaar van
ma t/m vrij van 10:00-17:00

+31 (0) 85 77 33 019

Social media

Sociale zaken

9,4Review LogoWij scoren een 9,4 op Kiyoh Reviews

NL DAMP B.V

Magelhaensstraat 6
4812 RE Breda
Nederland Bekijk op Google Maps

NL862048710B01
81329059

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »