Vandaag besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 20 euro
Niet goed, geld terug
WebwinkelkeurKlarnaiDEALPostNLAdvies
0

Door drukte mogelijk vertraging in de levertijd, bestel op tijd!Door grote drukte mogelijk vertraging in de levertijd, bestel op tijd!

0
Vandaag besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 20 euro
Niet goed, geld terug

Door drukte mogelijk vertraging in de levertijd, bestel op tijd!Door grote drukte mogelijk vertraging in de levertijd, bestel op tijd!

Wij doen er alles aan om je berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Ben je op zoek naar de status van een bestelling? Log dan in met het e-mailadres van je bestelling om de status te bekijken. Heb je vragen over een product? Bekijk dan onze advies pagWij doen er alles aan om je berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Ben je op zoek naar de status van een bestelling? Log dan in met het e-mailadres van je bestelling om de status te bekijken. Heb je vragen over een product? Bekijk dan onze advies pagLees meer

Garantie

WANNEER HEB IK RECHT OP GARANTIE?
U krijgt standaard 6 maanden fabrieksgarantie na de aankoopdatum van het product. Fabrieksgarantie berust enkel en alleen op hardware producten, uitgezonderd van clearomizers, vervang glazen, coils (en vormen van). Wanneer er vragen zijn over specifieke producten qua garantie, neem dan contact met op met onze klantenservice.

BUITEN FABRIEKSGARANTIE
Er berust op alle producten alleen fabrieksgarantie. Binnen de periode van 6 maanden na datum aankoop is deze garantie effectief. De fabrieksgarantie vervalt automatisch wanneer het apparaat waterschade of val/stoot schade heeft. Is het apparaat defect is geraakt door het laten vallen van het apparaat, vervalt de fabrieksgarantie. Onder waterschade behoort ook "liquid"-schade. Wanneer er vloeistof in de elektronica aangetroffen wordt, vervalt automatisch de fabrieksgarantie. Wanneer u een apparaat naar ons terug stuurt, zorg dan dat deze absoluut geen e-liquid bevat.

GARANTIEKAART/STICKER
Een essentieel document wat wij graag ontvangen bij elk retour is het serienummer. Deze zit bij de meeste apparaten in de doos gestoken of op de voorkant van de doos ( deze moet u open krassen). Soms wil het voorkomen dat deze tegen de zijkant van de doos geplakt zit. Zonder deze code is er géén garantie. Kunt u bij verkoop niet vinden waar de garantiecode zit of ben u van mening dat er geen garantiecode bij zit, neem dan contact op met onze klantenservice. De garantiesticker kan zowel een QR code, streepjescode en krasvak bevatten of enkel een streepjescode.

DIGITAAL RETOURNEREN

U krijgt bij ons de mogelijkheid om digitaal te retourneren. We vragen u in dit geval een korte video (max. 30 seconden) te maken van het toestel waarop duidelijk de aankoopbon, de garantiecode en het apparaat te zien is en wat er precies defect is. Op die manier hoeft u het hardware product niet op te sturen en is het ook het snelst afgehandeld. We zullen uw garantie dan ook binnen 5 werkdagen afronden.

Uw garantie aanvraag moet het volgende bevatten:

- De seriecode van uw apparaat of product.

-  Korte omschrijving van het probleem of defect.

- Een kort filmpje van het probleem of defect.

Na ontvangst van het product/garantie-aanvraag nemen wij contact hierover op met de leverancier van het product en zullen u z.s.m. informeren.  

Wil je liever op een andere manier contact?

Bel ons (Lokaal tarief)

Wij zijn bereikbaar van
ma t/m vrij van 10:00-17:00

085 77 33 019

Social media

Sociale zaken

9,4Review LogoWij scoren een 9,4 op Kiyoh reviews

NL DAMP B.V

Magelhaensstraat 6
4812 RE Breda
Nederland Bekijk op Google Maps

NL862048710B01
81329059