Voor 21:00 besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 20 euro
Niet goed, geld terug
WebwinkelkeurKlarnaiDEALPostNLAdvies
0

Grote drukte mogelijk vertraging in de levertijd, bestel op tijd! NLDAMP bij EditieNL over smaakverbod Grote drukte mogelijk vertraging in de levertijd, bestel op tijd! NLDAMP bij EditieNL over smaakverbod Klik hier

0
Voor 21:00 besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf 20 euro
Niet goed, geld terug

Grote drukte mogelijk vertraging in de levertijd, bestel op tijd! NLDAMP bij EditieNL over smaakverbod Grote drukte mogelijk vertraging in de levertijd, bestel op tijd! NLDAMP bij EditieNL over smaakverbod Klik hier

Wij doen er alles aan om je berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Ben je op zoek naar de status van een bestelling? Log dan in met het e-mailadres van je bestelling om de status te bekijken. Heb je vragen over een product? Bekijk dan onze advies pagWij doen er alles aan om je berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Ben je op zoek naar de status van een bestelling? Log dan in met het e-mailadres van je bestelling om de status te bekijken. Heb je vragen over een product? Bekijk dan onze advies pagLees meer

Retourneren

Een product retour sturen? Hoe doe ik dat.

Iets verkeerd besteld, of toch niet helemaal naar uw smaak? Geen probleem, we gaan het samen oplossen. Lees de onderstaande informatie over het retourneren van een product.

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Retourneren kan alleen voor producten die ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking zitten. Dit met betrekking tot de hoge hygiëne standaarden die wij hanteren.

Belangrijk om te weten dat defecte producten niet mogen worden geretourneerd. Hiervoor hebben wij een andere procedure. Namelijk onze garantie procedure. Wilt u een defect product aanmelden? Klik hier.

De kosten voor het terugsturen van het pakket zijn voor uw eigen rekening. Indien de retour wordt veroorzaakt door een fout vanuit ons, vergoeden wij de kosten voor retourneren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Bij het verzenden van uw bestelling, vragen wij om een order referentie toe te voegen aan het pakket. Dit mag een ordernummer zijn dat begint met ORD en/of RMO. Zonder referentie kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen.

Na ontvangst van uw producten, zullen wij deze producten controleren op onderstaande punten. Wanneer alles correct is, betalen wij het bedrag terug op de rekening en via de betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. U hoeft hier zelf geen actie op te ondernemen. Omruilen van producten is helaas niet mogelijk. U kunt in dat geval na retourneren een nieuwe bestelling plaatsen in onze webwinkel. Heeft u hulp nodig bij het kiezen van de juiste producten? Neem contact met ons op.

Indien uw retour voldoet aan onze voorwaarden. Mag u het pakket opsturen naar

NLDAMP RETOUREN
Magelhaensstraat 6
4812 RE Breda
Nederland

Welke producten mag ik retourneren?

  1. Clearomizers/coils en e-sigaretten kunnen niet worden geretourneerd na het eerste gebruik
  2. Alleen ongeopende flesjes e-liquid/coils, onbeschadigd en in de originele verpakking.
  3. Recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de goederen.
  4. Producten worden beoordeeld na ontvangst. Bij goedkeuring wordt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen overgeboekt op uw rekening.
  5. Let op. Is uw product defect? Dan kunt u het beste kijken op onze garantie pagina.

 

Wil je liever op een andere manier contact?

Bel ons (Lokaal tarief)

Wij zijn bereikbaar van
ma t/m vrij van 10:00-17:00

085 77 33 019

Social media

Sociale zaken

9,4Review LogoWij scoren een 9,4 op Kiyoh reviews

NL DAMP B.V

Magelhaensstraat 6
4812 RE Breda
Nederland Bekijk op Google Maps

NL862048710B01
81329059