Terug

Retourneren

Een product retour sturen, hoe doe ik dat?

Bent u niet tevreden over uw aankoop of wilt u toch liever een ander product? Dat kan. Stuur de producten naar ons retour en we lossen het zo snel mogelijk voor je op. Let wel op, niet alle bestellingen kunnen zomaar worden geretourneerd. Op deze pagina kun je achterhalen of het mogelijk is om te retourneren.

Hoe kan ik een product retourneren?

Voordat u start met retourneren, let op of deze aan de onderstaande regels voldoet. Retouren die niet aan deze regels voldoen, zullen niet worden geaccepteerd. Het retourneren van een product gaat op de volgende manier:

  1. Controleer of uw retour voldoet aan de onderstaande vereisten
  2. Log in op uw account (Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan met het e-mail adres van uw geplaatste order. Uw eerdere bestellingen worden dan automatisch toegevoegd)
  3. Ga naar "Account Dashboard" en bekijk onderaan uw recente orders
  4. Klik op de order waarvan u een product retour wilt sturen
  5. Klik onderaan de order op "Artikelen retourneren".
  6. Selecteer de artikelen die u wilt retourneren en vul de overige gegevens in
  7. Tot slot klikt u op "Verstuur"
  8. Na het doen van de aanvraag ontvangt u van ons een mail met een link waarmee u een retourlabel kunt aanmaken waarmee u het pakket gratis naar ons kunt retourneren.
  9. Klik op deze link en volg de stappen zoals vermeld. 
  10. Breng het pakket naar het postkantoor naar keuze en wacht tot wij uw retour hebben behandeld.

Regels voor retourneren

  1. Bovenstaande informatie is alleen van toepassing wanneer een order al is verzonden. U kunt dit nagaan in uw account. Indien deze nog niet is verzonden, neem dan contact met ons op.
  2. Clearomizers/coils en "All in One" e-sigaretten kunnen niet worden geretourneerd na het eerste gebruik
  3. Alleen ongeopende flesjes e-liquid/coils, onbeschadigd en in de originele verpakking.
  4. Recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de goederen.
  5. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd wanneer deze voldoen aan bovenstaande regels.
  6. Producten worden beoordeeld na ontvangst. Bij goedkeuring wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen overgeboekt op uw rekening. Indien een order deels wordt geretourneerd, zullen de verzendkosten niet worden vergoed.
  7. Is een product defect gegaan binnen 2 maanden na ontvangst? Neem dan contact met ons op om te achterhalen of u recht heeft op garantie.
Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
NLDamp 9 / 10 - 944 Beoordelingen @ KiYoh
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen