Vóór 20:30 besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf 50 euro (NL)
Niet goed, geld terug
iDEALPayPalbancontactKiyohBezoek Vape Shop België
0

Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht.Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht.Bezoek onze winkel in België voor een uitgebreid assortiment smaken!

0
Vóór 20:30 besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf 50 euro (NL)
Niet goed, geld terug

Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht.Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht.Bezoek onze winkel in België voor een uitgebreid assortiment smaken!

Bezoek onze Vape Shop in België!Bezoek onze Vape Shop in België!Lees meer

Garantie

Garantievoorwaarden – NLDAMP

Bij NLDAMP hechten we veel waarde aan kwaliteit en service. Toch kan het gebeuren dat een product niet naar behoren functioneert. Op deze pagina lees je alles over de garantievoorwaarden en het retourproces.


1. Garantieperiode

Op al onze hardware producten geldt een standaard fabrieksgarantie van 3 maanden na aankoop.
De fabrieksgarantie is uitsluitend van toepassing op elektronische en mechanische onderdelen.


2. Wat valt onder garantie

De fabrieksgarantie geldt bij fabricage- of materiaalfouten die binnen de garantietermijn optreden, mits het product op normale wijze is gebruikt.
Binnen deze periode zorgen wij voor reparatie of vervanging van het defecte onderdeel of product.


3. Wat valt niet onder garantie

De garantie vervalt automatisch in de volgende gevallen:

  • Waterschade of vloeistofschade (inclusief e-liquid)

  • Val- of stootschade

  • Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik of onjuist onderhoud

  • Wijzigingen of reparaties uitgevoerd door derden

  • Producten zonder serienummer of garantiecode

Een lichte kras of cosmetische schade valt niet onder garantie.
Wanneer vloeistof in de elektronica is aangetroffen, wordt dit beschouwd als vloeistofschade en vervalt de garantie automatisch.

Tip:
Zorg ervoor dat een product volledig droog en vrij van vloeistof is voordat je het terugstuurt.


4. Garantiecode of serienummer

Bij de meeste apparaten is een garantiekaart of sticker met een unieke code toegevoegd.
Deze code kan zich:

  • in de verpakking bevinden,

  • aan de binnenzijde van de doos zijn bevestigd, of

  • op het product zelf zijn aangebracht.

Bewaar deze code altijd zorgvuldig samen met je aankoopbewijs.
Een garantieaanvraag zonder garantiecode of serienummer kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.


5. Belangrijke informatie over Powermatic-producten

Voor producten van Powermatic gelden aanvullende garantievoorwaarden:

  • De garantie is geldig tot 20.000 geproduceerde sigaretten, mits het serienummerlabel aan de onderzijde van het apparaat intact is.

  • De standaard garantieperiode bedraagt één jaar vanaf de aankoopdatum.

  • Wanneer het serienummerlabel ontbreekt of wanneer het apparaat meer dan 20.000 sigaretten heeft geproduceerd, vervalt de garantie.
    Reparatiekosten bedragen in dat geval €48,99 per reparatie.

  • Na afloop van de garantieperiode (één jaar) gelden dezelfde reparatiekosten van €48,99 per reparatie of vervanging.


6. Defect bij ontvangst (DOA)

Wanneer je een product ontvangt dat bij levering al defect lijkt te zijn, neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice.
Wij zorgen dan voor een passende oplossing volgens onze retourprocedure.


7. Hoe dien je een garantieaanvraag in

  1. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of het contactformulier.

  2. Vermeld hierbij:

    • Je ordernummer,

    • Een omschrijving van het probleem,

    • En (indien van toepassing) de garantiecode of het serienummer.

  3. Onze serviceafdeling beoordeelt of het product onder de garantie valt.

  4. Indien de garantie van toepassing is, ontvang je instructies voor retour of vervanging.


8. Algemeen advies

Bewaar altijd:

  • De originele verkoopbon of factuur,

  • De garantiekaart of sticker,

  • En indien mogelijk de originele verpakking.

Zo kunnen wij het garantieproces snel en soepel afhandelen.


NLDAMP behoudt zich het recht voor om producten die buiten de garantie vallen te weigeren of tegen betaling te repareren.
Bij vragen over garantie of productonderhoud kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Wil je liever op een andere manier contact?

Bel ons (Lokaal tarief)

Wij zijn bereikbaar van
ma t/m vrij van 10:00-17:00

+31 (0) 85 77 33 019
9,3Review LogoWij scoren een 9,3 op Kiyoh Reviews

NL DAMP B.V.

NL862048710B01
81329059

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »