Vóór 20:30 besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf 30 euro
Niet goed, geld terug
Review Logo9,4 @ Kiyoh Reviews
WebwinkelkeuriDEALPostNLBezoek Vape Shop België
0

Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht.
Bezoek onze winkels in België en Nederland!
Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht. Bezoek onze winkels in België en Nederland!
BEKIJK ONZE WINKEL

Review Logo9,4 @ Kiyoh Reviews
0
Vóór 20:30 besteld, vandaag verzonden
Gratis verzending vanaf 30 euro
Niet goed, geld terug

Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht.
Bezoek onze winkels in België en Nederland!
Sinds 1 januari 2024 mogen e-sigaretten, e-liquid en onderdelen niet online worden verkocht. Bezoek onze winkels in België en Nederland!
BEKIJK ONZE WINKEL

Bezoek onze Vape Shop in België!Bezoek onze Vape Shop in België!Lees meer

Retourneren

Iets verkeerd besteld, of toch niet helemaal naar uw smaak? Geen probleem, we gaan het samen oplossen. Lees de onderstaande informatie over het retourneren van een product.

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Retourneren kan alleen voor producten die ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking zitten. Dit met betrekking tot de hoge hygiëne standaarden die wij hanteren.

Let op: Op het moment dat wij gebruikssporen detecteren op de door u verzonden retour, kunnen wij deze dus niet accepteren. Indien u in dat geval wenst het product terug te ontvangen, dienen wij kosten in rekening te brengen voor het verzenden van deze producten. Deze kosten zijn afhankelijk van de huidige pakkettarieven en kunnen oplopen tot €9,95 per pakket.

Belangrijk om te weten dat defecte producten niet mogen worden geretourneerd. Hiervoor hebben wij een andere procedure. Namelijk onze garantie procedure. Wilt u een defect product aanmelden? Klik hier.

De kosten voor het terugsturen van het pakket zijn voor uw eigen rekening. Indien de retour wordt veroorzaakt door een fout vanuit ons, vergoeden wij de kosten voor retourneren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Bij het verzenden van uw bestelling, vragen wij om een order referentie toe te voegen aan het pakket. Dit mag een ordernummer zijn dat begint met ORD en/of RMO. Zonder referentie kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen.

Na ontvangst van uw producten, zullen wij deze producten controleren op onderstaande punten. Wanneer alles correct is, betalen wij het bedrag terug op de rekening en via de betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. U hoeft hier zelf geen actie op te ondernemen. Omruilen van producten is helaas niet mogelijk. U kunt in dat geval na retourneren een nieuwe bestelling plaatsen in onze webwinkel. Heeft u hulp nodig bij het kiezen van de juiste producten? Neem contact met ons op.

Indien uw retour voldoet aan onze voorwaarden. Mag u het pakket opsturen naar ons. Wij vragen u om vooraf even een mail naar ons te sturen met daarin de producten die u retour stuurt en het bijbehorende ORD nummer. We zullen u dan voorzien van het juiste retouradres en deze dan zo snel mogelijk verder afwikkelen. 

 

 

Wil je liever op een andere manier contact?

Bel ons (Lokaal tarief)

Wij zijn bereikbaar van
ma t/m vrij van 10:00-17:00

+31 (0) 85 77 33 019

Social media

Sociale zaken

9,4Review LogoWij scoren een 9,4 op Kiyoh Reviews

NL DAMP B.V.

NL862048710B01
81329059

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking